All or nothing!

Alla inlägg den 2 januari 2015

Av Jenny Järvistö - 2 januari 2015 02:05

År 2015 är nu här, så jag ska försöka hålla igång en blogg är det tänkt.. jag har ju påbörjat en resa i mitt liv, som jag hoppas på att nå målet på, å för att peppa mig själv och få fart på mig själ så ska jag försöka hålla igång en blogg där jag skriver om min resa. :) 




Folk som känner mig vet att det handlar om min hälsa, jag har börjat på viktväktarna för att gå ner i vikt, jag min syster och kusin har börjat promenerat, ( Vilket har vart på is nu i ca: 4-5 veckor för att jag vart sjuk!!! hoppsa de börjar ge med sig nu. ) Men jag ska iaf även boka tid hos sjukgymnasten igen som hjälper mig med ett träningsprogram som ska hjälpa mig att bygga upp muskler å få igång mitt flås. även för att bygga upp min nacke å axlar ( Som troligtvis är boven till min extrema huvudvärk jag har /haft. det har vart lugnt i ett par veckor nu med enbart enstaka gånger.. ) 


jag tänker absolut inte hålla på å tjata om att nu ska jag sluta äta ditta å dattan utan jag ska köra på så gott jag kan med allt, å äta efter mina PP ( points ) Som jag får på viktväktarna, å köra efter deras mat, å tro det eller ej man får ju äta precis ALLT!  :) Träningen gör jag även bara för min egen skull, inte för att jag ska bli någon som ba, å kolla på mig jag går på gym.... typen.. :) 


Varför kommer jag alltid på på nättern att jag ska börja blogga? :) bra fråga alltså.. men jag måste nog iaf försöka sova nu, måste komma upp i tid och ringa till familjeläkaren å få en tid för mina öron, har knappt någon hörsel pga lock, å i mellan åt så gör de fruktansvärt ont, så troligtvis öroninflamation eller något liknande ... :/ men bäst att ta sig dit så jag får bli frisk å få tillbaka ORK framför allt. 


Sleep well! Pöss pöss 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Mitt namn är Jenny ! jag är 24 år , bor i Fagersta. Här tänker jag skriva lite om mina mål, intressen, funderingar och ja lite allt möjligt! hoppas ni finner något intressant att läsa ;) Puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards