All or nothing!

Direktlänk till inlägg 29 december 2011

Taxi Driver! ;)

Av Jenny Järvistö - 29 december 2011 23:08

- OH Yes,Jag kan härmed säga att jag nu mera äger ett Taxilegitimation! ;)


    


Känns förbannat skönt att äntligen få hålla de där GULA kortet i handen! 

ÅR 2012 kommer ju innehålla en hel del bilkörandes för min del iaf, SÅ nu är de tamefan dags att ta tag i träning och sluta äta massa onyttigt! Det säger man många gånger, men nu är det ju verkligen ett MÅSTE! :) Ser verkligen fram emot ett nytt år med nya möjligheter, å jag har ju verkligen massor att se fram emot, Jag är ivrig och samtidigt jävligt nervös kan jag lova er... Men det kommer gå kalas bra.... :D 



2 dagar har vi kvar av året 2011 , helt sjukt egentligen vad detta år har gått fort, och det har hänt så mycket grejer :O jag ska försöka knåpa ihop ett inlägg om årets alla händelser kanske i morgon eller efter nyårsafton, I morgon blir det kanske lite tajt med tid då jag ska åka till Gävle med min BÄSTA syster , hennes karl och D.. Kommer bli riktigt kul! å vi ska besöka gävles BÄSTA resturang, Lycklig tjej ser ni HÄR! :) 




/ Jenny



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Järvistö - 2 januari 2015 02:05

År 2015 är nu här, så jag ska försöka hålla igång en blogg är det tänkt.. jag har ju påbörjat en resa i mitt liv, som jag hoppas på att nå målet på, å för att peppa mig själv och få fart på mig själ så ska jag försöka hålla igång en blogg där jag skr...

Av Jenny Järvistö - 17 april 2012 23:09

Är ett ord som kan förklara hur jag känner just nu! :)     Helt sjukt, jag har inte mått så här bra på länge. Allt känns verkligen på TOPP.. Utan någon helst anledning egentligen, eller de finns väl kanske en liten detajl som hjälper till på tr...

Av Jenny Järvistö - 17 april 2012 23:09

Är ett ord som kan förklara hur jag känner just nu! :)     Helt sjukt, jag har inte mått så här bra på länge. Allt känns verkligen på TOPP.. Utan någon helst anledning egentligen, eller de finns väl kanske en liten detajl som hjälper till på tr...

Av Jenny Järvistö - 16 april 2012 16:57

Helloa! :)    Länge sen jag var in här, nästan så jag skämms! inte för att många läser min lilla blogg, men jag har länge velat "Skaffa mig en blogg" men jag har ju en som bara ligger, varför inte använda den liksom?   Jag tänkte göra ett för...

Av Jenny Järvistö - 25 januari 2012 21:15

Jag blir så ARG.. Eller nja mest frustrerad..      Jag har massor jag hela tiden vill skriva ner men när jag väl öppnar sidan och ska börja skriva så försvinner allt bara ... Alla ord är som bortblåsta. Jag måste nog försöka skriva ner saker på...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Jenny ! jag är 24 år , bor i Fagersta. Här tänker jag skriva lite om mina mål, intressen, funderingar och ja lite allt möjligt! hoppas ni finner något intressant att läsa ;) Puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards