All or nothing!

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

Tack och Hej!?

Av Jenny Järvistö - 30 november 2011 00:18

Saknar dig!


Jag har gått vidare, jag vet att det inte kommer att bli du och jag.

Men jag saknar dig i mitt liv, Du är den första som verkligen har fått mig att må så himla bra.

Som en status jag la upp på facebook för ett tag sen var " Dem bästa månaderna i mitt liv var Juli,Augusti & September " Jag vill tillbaka dit, för du fanns där för mig som ingen annan förut. <3

Jag önskar att jag föralltid kommer att vara din vän, för du är min! 






lite kort om dagen...


Jag var som ni vet och hämtade Rasmus på bussen idag. Först så ville han ta med en kompis L hem till mig, men jag sa att jag har ju inga leksaker eller något dem kan leka med hemma, så då bestämde dem fort att dem skulle gå hem till L istället. Så tog sällskap en bit dit, då bestämde jag mig för att gå hem till  Syster Johanna under tiden för att det var nära att hämta honom sen. MEN när han såg att jag gick till henne så ville han inte längre gå till L, så dem kom ifatt mig.. Men då bestämde vi istället att L fick följa med hem till Johanna, å då kom det självklara fram, TV-SPELET hägrade.. ;) Tokunge.. Aja, vi gick alla 3 hem till Johanna där vi spela lite spel alla 4, sen kom även Amanda dit och spelade lite, Sen drog klockan iväg då var de dags för L att gå hem, så jag och Amanda gick med henne hem, för Rasmus hade helt plötsligt börjat spela innebandy med sig själv, ( han fick en egen innebandy klubba och boll av micke, lycklig liten kille =D )


Sen följde jag med Johanna & Micke ner på stan en sväng, Mötte upp mamma och Michelle, åkte med hem till mamma och fick lite mat ( och matlåda till skolan i morgon ) . Sen åkte vi ( jag och Michelle )  upp till lifetime och snacka lite skit med folket där. Sen nu är jag hemma. eller ja det har jag vart i några timmar. har kollat 2 avsnitt av GossipGirl , ska ta och krypa ner i sängen då jag känner att detta inlägg inte riktigt blir så bra som jag tänkt mig. Men kort och gott så har jag haft en ritkigt bra dag! jag säger ju att Rasmus är den stora glädjen i mitt liv, Har stora funderingar på att tatuera in bokstäverna A och R faktiskt, för dem betyder så sjukt mycket för mig så jag får till och med en tår i ögat bara jag pratar om hur mycket jag älskar dem två ungarna! 


Så nu till en fråga, vet inte ens om någon läser min blogg men testar ändå..


Är det rätt eller fel att Tatuera in Deras Första Bokstav i deras namn? 


lite kort om dem:

Amanda & Rasmus är min kusin Therese´s två barn, jag har vart med sen båda två föddes har varit dem som jämt setat barnvakt åt dem, och jag lovar jag skulle dö för dem och det verkligen behövdes. Jag har som sagt och kommer ALLTID att finnas här för dem i vått och torrt!  


Så vad tror ni ? 




/ Jenny 






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Järvistö - 2 januari 2015 02:05

År 2015 är nu här, så jag ska försöka hålla igång en blogg är det tänkt.. jag har ju påbörjat en resa i mitt liv, som jag hoppas på att nå målet på, å för att peppa mig själv och få fart på mig själ så ska jag försöka hålla igång en blogg där jag skr...

Av Jenny Järvistö - 17 april 2012 23:09

Är ett ord som kan förklara hur jag känner just nu! :)     Helt sjukt, jag har inte mått så här bra på länge. Allt känns verkligen på TOPP.. Utan någon helst anledning egentligen, eller de finns väl kanske en liten detajl som hjälper till på tr...

Av Jenny Järvistö - 17 april 2012 23:09

Är ett ord som kan förklara hur jag känner just nu! :)     Helt sjukt, jag har inte mått så här bra på länge. Allt känns verkligen på TOPP.. Utan någon helst anledning egentligen, eller de finns väl kanske en liten detajl som hjälper till på tr...

Av Jenny Järvistö - 16 april 2012 16:57

Helloa! :)    Länge sen jag var in här, nästan så jag skämms! inte för att många läser min lilla blogg, men jag har länge velat "Skaffa mig en blogg" men jag har ju en som bara ligger, varför inte använda den liksom?   Jag tänkte göra ett för...

Av Jenny Järvistö - 25 januari 2012 21:15

Jag blir så ARG.. Eller nja mest frustrerad..      Jag har massor jag hela tiden vill skriva ner men när jag väl öppnar sidan och ska börja skriva så försvinner allt bara ... Alla ord är som bortblåsta. Jag måste nog försöka skriva ner saker på...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Jenny ! jag är 24 år , bor i Fagersta. Här tänker jag skriva lite om mina mål, intressen, funderingar och ja lite allt möjligt! hoppas ni finner något intressant att läsa ;) Puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards