All or nothing!

Direktlänk till inlägg 28 november 2011

Life sucks sometimes !

Av Jenny Järvistö - 28 november 2011 01:23

Riktigt jävla ordentligt också! 



Ibland så vore det skönt om man bara kunde försvinna ifrån allt ett tag och komma tillbaka och allt är på topp igen! Hur kan man göra det möjligt!? Jag har absolut ingen ekonomi för att bara åka iväg någonstanns heller. Jag kan ju inte gömma mig i min lägenhet och tro att allt ska bli bra heller. Jag behöver lite miljö ombyte OMEDELBART!



     


Så jävla sant som det är sagt! Men frågan är ändå varför ska kärlek vara så gävla omöljligt ändå för?

Allt ska vara så jävla perfekt hit och dit. Men vad fan INGET är perfekt. INGEN är perfekt, Men ibland så kan det funka ändå, det finns liksom inga speciella regler på hur ett förhållande ska se ut, jag är så jävla trött på folks fördommar om allt och inget. Man har ingenting med andra människors liv att göra om man inte är där för att stötta dem i vått och torrt. Jag vet att jag själv har varit jävligt fördomsfull mot saker och ting , men jag har lärt mig en av alla mijontals läxor man lär sig genom livet. 


Folk kanske skulle börja öppna sina ögon och öron och se och höra dem rätta orden istället för varannat också?

Jag menar, kommer det en omtänksam person och säger orden du absolut INTE vill höra, så är det ju för att dem vill det bästa med ditt liv, inte ställa till det till ett helvete och ofta så ser man inte själv bristerna som finns, Man blir oftast blind för den "hemska" sanningen som är. Man vill bara att allt ska vara så bra som möjligt..

Ibland så behöver man ögon och öron som man själv inte har...



 



Just så där känner jag just nu!


Jag har ett tryck i min bröstkorg, allt känns så jävla tungt. Gråten sitter i halsgropen. 

känner en lite lätt panik känsla, känner mig fången i något. Jag vill kunna skrika rakt ut, men det går inte.

Vad är det för fel!?




Over And Out!




When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile..  \


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Järvistö - 2 januari 2015 02:05

År 2015 är nu här, så jag ska försöka hålla igång en blogg är det tänkt.. jag har ju påbörjat en resa i mitt liv, som jag hoppas på att nå målet på, å för att peppa mig själv och få fart på mig själ så ska jag försöka hålla igång en blogg där jag skr...

Av Jenny Järvistö - 17 april 2012 23:09

Är ett ord som kan förklara hur jag känner just nu! :)     Helt sjukt, jag har inte mått så här bra på länge. Allt känns verkligen på TOPP.. Utan någon helst anledning egentligen, eller de finns väl kanske en liten detajl som hjälper till på tr...

Av Jenny Järvistö - 17 april 2012 23:09

Är ett ord som kan förklara hur jag känner just nu! :)     Helt sjukt, jag har inte mått så här bra på länge. Allt känns verkligen på TOPP.. Utan någon helst anledning egentligen, eller de finns väl kanske en liten detajl som hjälper till på tr...

Av Jenny Järvistö - 16 april 2012 16:57

Helloa! :)    Länge sen jag var in här, nästan så jag skämms! inte för att många läser min lilla blogg, men jag har länge velat "Skaffa mig en blogg" men jag har ju en som bara ligger, varför inte använda den liksom?   Jag tänkte göra ett för...

Av Jenny Järvistö - 25 januari 2012 21:15

Jag blir så ARG.. Eller nja mest frustrerad..      Jag har massor jag hela tiden vill skriva ner men när jag väl öppnar sidan och ska börja skriva så försvinner allt bara ... Alla ord är som bortblåsta. Jag måste nog försöka skriva ner saker på...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Jenny ! jag är 24 år , bor i Fagersta. Här tänker jag skriva lite om mina mål, intressen, funderingar och ja lite allt möjligt! hoppas ni finner något intressant att läsa ;) Puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards